Hejsan! Nyheter... igen :)

TjenareTjenare!
Nu ´har jag precis slurpat i mig en kopp te, och en skinkmacka :)



Kolloåterträffen igår var jätteskojig men jag behövde gå tidigare för att min brorsa hade namnsdag! :( Inte OK.
Men det var ändå kul så länge det varade, och jag tror att jag har fått andra blickar på andra människor än på kollot... resten, ja det får ni lista ut själva. Hhihihi, *känner mig busig*

Men idag blir det helt andra bullar! Idag så är det nämnligen så att jag ska köpa en egen One Piece, fast fejk (D:) för mamma bah "Nej, de är så dyra". Jag bara "Åh, men mmama, *ger sur blick* okej då". Så idag ska jag dra till H&M, och gissa vad jag hittade, jo en jättesnygg OP(fejk såklart D:), den ska jag köpa. Jag visar en bild på den nu, och sen får ni en bild med OP på mig :)
 Så ser den ut, jag personligen tycker jag att den är jättesnygg!
Vad tycker du?


kramkram :) sara kolla ny bild jag har gjort
 OJ! Den blev ganska liten :-I ajajajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0