Hejsan! sryyyyy

hejjj!
Jag ska be mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering (höll på att skriva för dåliga uppförande hihi!). Jag ska bli bättre på det nu när skolan har börjat!

HEJJJJJJJJJJJJJJJ! :P:P:P:P:P:P:P:P
Igår kom jag hem från Åbo (Finland), jag har varit där i 3 dagar och bodde på ett hotell med ett "inbyggt" vattenland! AWESOME! Innan detta så var jag i Oskarshamn (småland) och var på basketläger! med Soffan och mitt lag!
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

Jajja, nu till lite nyheter!
~ Idag: Kolloåterträff! ASKUL! kom på att den börjar om 2 timmar... :-I Woupps!
~ Måndag: SKOLSTART! Jag börjar i högstadiet! Alltså sjuan, saknar alla mina vänner<33
~ Torsdag: Grönan antagligen, Eric Saade konsert med Soffan! Hon älskar honom, bokstavligt talat! :)


hA DET TOPPENTOPPEN TILLS JAG ÄR TILLBAKA!! *puss å kram*


kramkram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0