♥ Tillbaka från stan! ♥

TJENARE!
Jag såg på SF idag att filmen
jag bara! VA?!!
Jo, jag har sett den filmen för typ ett halvår sen (när min morfar hade dött :C). och så omfg! Jag gick på en VIP visning, eller VIP och VIP typ asmånga skolor va där xDD Filmen är jättebra men så otroligt sorgligt. Man bara ser papper flyga och så var de bara 3 i familjen... :C Men jag tänkte bara anmärka det :D nu till det roliga/tråkiga!

Jo, jag sa ju att jag skulle gå och köpa denna O:
Inte sant? Jag provade den i finland (på H&M), och så tänkte jag köpa den här i sverige, men nu  säger de tjejerna i kassorna "Jaha, den. Den är tyvärr helt slut och vi kommer inte få in några mer här" Gissa om jag blev besviken. Och jag kan glatt skylla på min brorsa som ja att jag inte fick köpa en för att mamma skulle bli arg då ://:DD
Så, snart får ni en bild på min andra OP som jag köpte istället. Inte lika snygg men den var fin. Ska ringa till sundsvalls H&M och se om de har, ska upp dit om en vecka :DD
Kramkram :D
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0