Bildbomb<3

Jaa. Tänkte ha en stoor jekla BILDBOMB med lite random-bilder jag hittar. Låt dig inpireras!
Jag tycker denna glass var maffig. Hur kan man få plats med så många kulor i en strut!? Och herregud vad det skulle kosta!
Jag bara måste ta med denna. Den är så söt och så "livfull". Jag älskar bilden helt enkelt. Hamsterna ser ut att ha ett skrattanfall som jag får ibland. :D
Denna hamster ser ut att ha munnen full. Man ska trycka in hela moroten i munnen på en gång! Men akta dig lille vän att du inte sätter i halsen (haha!).
Jag typ dog när jag såg dessa naglar. Vem kan göra så fint? Det påminner mig om att jag måster få en nagelmanikyr, ska bli kul när det nu blir... *suck*
Detta är hemskt och se. Vem, vem går omkring i sånna skor? Det är helt crazy! Och sen är den till vänster gjort av ormskinn, vilket leder till djur"plågeri", de använder djurs päls till att göra skor och kläder! Usch!
Ett par supercoola solglasögon! De är så coola men tyvärr så har jag redan inhandlat vårens solglasögon! *suck* Jajaj, då vet man vad man ska köpa i höst då!
Hahah! Jag vet faktiskt inte varför jag tog in denna bild! Antingen för att när det är en sådan här skylt så är det typ ett byggområde. Det får mig att påminnas om att min bästis höll på att bli "krossad" av sånt här galler som är runt ett byggområde, ni vet.
Ivrige svampbob är som vanligt glad över att vara en populär disney-figur! Han är så söt när han ler så ivrigt, därför förkänar han en plats i min bildbomb!
Nu var det slut på min stoora, eller kanske inte superstora bildbomb! Hoppas du njutit och kommentera gärna vilken som var din favoritbild av dessa!
Hejdoo. 888D
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0