Cha!

Hej... :D
Jag har inte kunnat vara så aktiv som jag brukar för jag har varit sjuk. Med 40graders feber så orkar man inte blogga tyvärr... 
Men ajja, jagh har haft väldigt mycket för mig denna vecka och vet ni vad...? Jag har kommit in på kollo, fick veta det för ett tags sen med idag är den möte! Guuud vad jag längtar! Jag kommer att bomba kollot med foton som antagligen sen(om jag får) kommer upp här! Vad sägs om det?!

Idag måste jag även gå och köpa två paket tuggummi för vi ha TUGGUMMIDAG i min klass imorgon! Vi får tugga tuggummi på lektionerna... från start till slut! Kan det bli bättre?
Idag hade jag även ett spanskaprov. Puh... för jag hade inte övat så mycket...
Aja! Det gick superbra! Det var bara ett A4-papper, jag som trodde det skulle vara värsta bunten med upgifter vi skulle hinna på en halvtimme! OMG!

Här är min egna topp 5 To Do -list för denna veckan.. tror jag... :D
Jag kommer att redigera denna så fort någon av dessa punkter är avklarade och så kommer den komma upp på bloggen igen, fast denna gång har jag bockat för något mer! Håll utkik!
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0