HEEEEEEEEEii. 8D

Tjenare allihopa!
Jag är i skolan nu och har datalektion (yeyy!) där jag har gjort en ny header! Vad tycks? Den är gjord i Photoshop Elements 8.0. Min dag, hittills har varit rolig, jag har haft matte (:C) rast och nu data. Snart kommer resten av klassen in och då ska vi jobba med SO :( Så då måste jag stänga av.

Jag har märkt att mina "tittare" sjunker :C. Uhuhuhuh! Det tycker jag var lite tråkigt att "höra" men jag hoppas att jag verkligen får lite fler, för ja, jag älskar verkligen er! Pos Pos :D Hoppas ni njutit av er roliga dag, hitills i alla fall, aja, nu måste jag stänga mer innan någon kommer och frågar vad jag håller på med, speciellt inte min datalärare... :S

Vi ses då!
Kramar Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0