HEEJ! DÅLIGT OCH BRA!

Hej! Sorry för att jag har haft dålig aktivitet :( Beklagar verkligen. Jag ska breätta om de dagar som ni missade!

Fredag- härligt!
Jag gick ju i skolan (som vanligt) och jobbade som ett svin D:. Aja, som ni redan vet så fortsatte jag att tjata på mamma å pappa för att de skulle köpa mig ett guldkort... mamma var i Västerås och orkade inte diskutera så för att få det överstökat sade hon ja och lade på. JA! tänkte jag, bara lättövertalade pappa kvar!
Pappa ringde mamma (suck) och så pratade de länge, lääänge. Och tillslut messar pappa:
Pappa: Tillskott men du får några restriktioner
Jag: VA!?
Pappa: Du får vad du ville
Jag: JAAAA!AA!!!
Och sedan så köpte han ett GULDKORT till mig! SOm jag sedan hämtade ut och gick på grönan hela daaan! :DD



Lördag - Matcher, Matcher, Matcher!
Jag hade min första basketmatch på länge :D! I Lampe-challenge dessutom, jag spelade i gruppen
Girls 98-Elite 1. Vilket är det bästa man kan komma i, det gick väl väldigt bra, jag gjorde mål (heja mig!) och vi vann 2 av 3 matcher. Den sista var vi tvunga att vinna för att hålla oss kvar i tävlingen (Åh NEJ!) och vi vann den matchen sådan tur var :)
vi kämpade och kämpade för de (usla) domarna inte blåste foul på dem (foul=slå/hålla i motståndare), haha men sådan tur (igen) så VANN vi! Nu var det bara hem och vila för morgondagens matcher! 

Söndag - Sämsta dagen!

Vi började hela vår dag med att vara som pingviner. Pingviner kan inte springa fort och kan inte hålla bollen. Den första matchen var BS Riga - KFUM Central och som dåligt var så vann BS Riga :c Den matchen var om att komma till final! :'C... ajja så var vi tvunbga att äta på Max innan den avgörande andra matchen om 3:e pris. Den var mot Spånga Wikings - KFUM Central och såklart så ska vi få en bra start men ett dåligt slut. Om jag ska säga detta med korta meningar: Vi tog ledningen, de tog ledningen, domarna dömde inte foul förrän vi sade till (båda lagen) och så dömde de mot oss. Jajaj, vi förlorade sorgligt nog och jag gick hem utan medalj.  Idag ska jag botr till mina kompisar på middag, men jag ville hellre stanna hemma. Men det fick jag inte så jag måste förlja med. :C. Men vem vet, det kanske blir lite kul ändå C:



Kramisar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0