Hej! Konstig dag!

jenare allihopa!
Idag är det bara 2... eller 3 riktiga skoldagar kvar i skolan tills sommaravslutningen! Wee!

Jag ska på fest imorrn ;) och så ska jag ha Loppis i Vasaparken (eller vi vasaparken) . Här är lite bilder från idag som jag tog!
Vid maten så råkade min kompis spilla ut "Musse Pigg!".
Skor i neonfärg. Alltså ett tema på mobilen, inte skor som är gjorda av neontyger :3
Mitt graffitti-finger. Nagellack IsaDora 69:- på Lindex. Också i neontema
Skor i ett nytt konstigt tema på mobilen som jag aldrig sett förut. Men det var coolt! :D
Min arm i samma konstiga tema 8D
Från vänster: Mathila, en rolig kompis! Jag i mitten. Beatrice längst till höger, en snäll vän!
Här är mitt "stora" mellanmål. En tallrik är min och det roliga var att vi tre skulle köpa present till Beatrice för hon har festen imorrn :D Så stannade vi här för en "fika"paus!
Detta är lilla Karl Pommes, han döptes av Linnea... som är en av de som jaag var "på stan" med. Hon kastade lille Karl på Sofia (Soffan) och det tyckte Soffan var jätteäckligt så Nea (Linnea) döpte honom till Karl Pommes (inget illa menat med namnet "Karl"). Här ligger han på golvet :(

När vi var på väg in till stan så kom det en massa Duvor framför oss. Då skrek Soffan rakt ut så hela Stockholm hörde:
- AAAAH! En flygande råtta!
Hahaha! Det skrattade vi åt hela tiden och jag ska bara påpeka att Nea tog ett upphittat random paraply från gatan som låg där. :O
AHjuste jag KANSKE ska iväg och se DANNY på Gröna Lund ikväll, och såklart åka karuseller med mitt splitternya GUULDKORT!

Superkramar Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0