Tjena! Och tack så mycket! :D

Hejsan alla bloggisar!
Jag vill först och främst tacka för de kommentarer ( 2 hehe). Det betyder verkligen mycket för mig :D.
Idag har jag varit på betessläpp, alltså kor får springa ut i hagen för första gången och de ser helknäppa ut 8D. Jag har tyvärr ingen bild för min mobil hade laddat ur sig :(. Ajja, nu är jag hos farmor å farfar igen, men denna gånga för att GÖRA läxan. Och sedan ville jag bara be om ursäkt för att jag inte lade upp något mer inlägg igår. :C


Eurovision Song Contest 2011
Ja! Vad tyckte ni om det? Var det rätt låt som tog hem segern ändå?
Jag hörde att Eric Saade knep tredjeplatsen i en röst rysare! Årets vinnare, Azerbajdzjan tog hem titeln med låten "Running Scared". När man lyssnat på den (som jag gjort :D) några gånger så är den inte så tokig, men absolut sämre än "Popular"! Att komma 3:a är det bästa Sverige har kommit på hela 12år! :O Och jag säger bara...
AKTA ER EUROPA, NÄSTA ÅR TAR SVERIGE HEM DET! :)
Här är ESC 2011's vinnare :D



KRAM! Vi ses snart! :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

Yeah!! ♥

2011-05-20 @ 10:34:15
URL: http://ronjasofiabff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0