Egoboost!

Hej, nu tänkte jag ha ett inlägg där det är bara om mig, och lite Mohombi :3
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Jag heter då Sara, 13 år är jag. Jag älskar mitt liv, har många vänner, spelar basket och älskar min familj. Jag har ingen pojkvän, men skulle gärna ha en vid svåra stunder<3 Jag älskar smoothies och min blogg är bäst! Det är vissa vänner som verkar ha något emot mig, men liksom KBRY. Min underbara kanin Lina är den sötaste i världen och henne kan jag berätta alla hemlisar för. Tove, min människo-bästis älskar hård rock, vi är inte samma typ men vi gillar att vara med varandra ändå<3 Jag har typ inget mer att berätta, så nu blir det MOHOMBI<3.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
MOHOMBI - SAY JAMBO

Puss och kram
Sara

Kommentarer
Postat av: jjoooojjoooo

Din blogg är grymt bäst asså!

2011-09-21 @ 19:32:50
URL: http://jjoooojjoooo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0