HEJJ UTOMJORDINGAR!

Hej! Jag orkar inte skriva ett långt intro så det får bara bli ett HEJJ!

Min brorsa har fått bandage för han har fått brännskador på handen. USCH. Så jag gjorde honom en smoothie. :D *bra syster* OHJA! Nu vetja, jag ska göra en guide hur man gör en god smoothie!

Jag precis gjort världens godaste smoothie ever! OCH SKOLAN ÄR SLUT FÖR DENNA VECKA! yippie!

Det var förbaskat tråkigt idag i skolan. Men de goda nyheterna var att jag slapp en läxa, för jag ska vara ledig den dagen då läxan är. xD Men vi fick kall äppelpaj och vaniljsås till lunchen idag! Det var sådär :// Och en väldigt god lax, men äcklig potatis!

Jag höll på med en iPad idag på skolan<33 Min lärare har en som jag fick låna + att jag fick ha mobilen uppe på lektionen för jag hade inte använd den någon annan lektion. 8D AWESOME! :)

Nu8 har jag slt på idéer. Så hejdo tills vi ses igen! (VILKET BLIR SNART!)
Puss och kram, Sara.

Kommentarer
Postat av: M

Hej !! Fin blogg :)



Jag har gjort en guide på Englandsnaglar nu! ta o checka ?=)

(Tyvärr gjord på paint :C)

hare braaa



http://naiilsbymaria.bloggplatsen.se/

2011-09-23 @ 19:08:06
URL: http://naiilsbymaria.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0