Lång dag<3

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEi.
Hehe jag har eneeeeeergiiii idag, eller ikväll. SKit samma :)
Idag när min långlunch tog slut (</3) så hade jag olewus, då lekter vi typ nån lek där 1 va sämst och 12 var bäst. Jag blev 1 och 10. Ganska nöjd med mina nummer. Man fick inte välja :c
Men sen så vimlade jag och Paulina runt i skolan för att hitta två lediga platser i elevens val. Det slutade med att vi hamnadepå läxhjälpen :'c Jag bytte från Media (som var såååå tråkigt) till Läxhjälp (som kan vara sååå bra ibland).
Jaja, nu ska jag nog skapa ett Skype-account, så jag säger nog God natt och hejdooo! :D
// kalla mig galen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0