Trender och sånt. :P

Hej!
Jag har lirkat fram höstens trender, eller tja. modemåsten. xD
Vi börjar med att ta på oss en enfärgad färgstark tröja, på det en, gärna stickad kofta(eller vad det nu heter). Ett par ljusa jeans(finns inte på bilden) följer också med, där också ett par snygga jeans-armband förljer med! En väska på axeln, helst svart(och med fransar går) och ett par sköna svarta "klack"-skor!
SUPERHETT!

Jag hade en basketmatch idag. Vi förlorade men vi spelade riktigt riktigt bra. Och jag träffade 3 av mina kollokompisar där också. (^^) Så, vad har din sköna lördag beståt av?

Jag har målat mina naglar! DE ÄR URSNYGGA! Tar en bild sen!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: julia.

Så grymt snygg tröja!

Kram Julia

2011-10-04 @ 17:59:30
URL: http://aboutjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0